Gene Simmons

10:22 / Bejegyezte: Pásztor Eszter /



The other day I was listening in on an interview with Gene Simmons (legendary founder of the rock band "Kiss"). The reason for the interview: Kiss is coming to Hungary and Gene is of Hungarian origin (he speaks Hungarian, too). There were loads of questions (sent in by the listeners) and one of them went something like: does Gene have a Hungarian identity?

WTF?

Gene owes everything to the USA, his parents were almost killed in Auschwitz (thanks to Hungary, who willingly deported her citizens to the Nazi camps) Gene was born in Israel and later his mother emigrated to the USA. Gene became who he is in the USA. It's a miracle that he speaks Hungarian at all.

Gene gave a great answer to the question: he said that everyone says they are Hungarian or Bulgarian, or Romanian or whatever, while the European nations killed each other left and right in the course of history. It's better if you look at yourself as an earthling because that makes more sense.



Az egyik nap belehallgattam egy interjúba, amit Gene Simmons-szal készítettek. Gene a Kiss rock együttes legendás alapítója. Az interjú oka: a Kiss jön Magyarországra és Gene magyar származású (beszél magyarul is). Rengeteg kérdés volt (amit a hallgatók küldtek be) és az egyik kb. így szólt: van-e Gene-nek magyar identitása.

Mi a f-x van? 


Gene mindent az USA-nak köszönhet. A szüleit majdnem meggyilkolták Auschwitz-ban (köszönhetően Magyarországnak, aki aktív részese volt annak, hogy a saját állampolgárait deportálja a náci táborokba), Gene Izraelben született és később az édesanyja az USA-ba emigrált. Gene az USA-ban lett azzá, aki. Egyenesen csoda, hogy egyáltalán beszél magyarul.

Gene nagyon jó választ adott: azt mondta, hogy mindenki azt állítja magáról, hogy magyar, vagy bolgár, vagy román, vagy bármi, mellette meg az európai népek orrba-szájba ölték egymást a történelem során. Inkább tekints úgy magadra, mint földlakóra, mert ennek több értelme van.

Címkék: ,

10 megjegyzés:

Névtelen on 2010. február 21. 2:52

Nagyjából egyet értek veled, de azért nem hiszem, hogy Magyarországnak akkoriban volt más választása, ami ráadásul inkább Magyar Királyság volt, nem pedig Magyarország. Szóval nem valami fair a megfogalmazásod. Kicsit már-már az az érzésem, hogy a magyar nép felelős a nácik által irányított holocaust miatt. Amiben ugye kb. hat millióan vesztek oda (bár vannak olyan történészek akik ennél jóval kevesebbre becsülik az áldozatok számát, úgyhogy ki tudja mennyi volt valójában és mit fogunk tanulni 100 év múlva...), azért megjegyzem, hogy a második világháborúban összesen több mint 60 millióan haltak meg, furcsa hogy ebből mindig ugyanazt az ~55 milliót felejtjük el, mintha azok nem is léteztek volna, vagy nem is emberek lettek volna. Majd elfelejtettem, lehet, hogy a natív amerikaiakat és az aboriginal ausztrálokat is a magyarok irtották ki "orrba-szájba"... Amúgy Auschwitz-ban a nácik ha valakit meg akartak ölni, akkor megölték. Nem volt olyan hogy "majdnem megölték".

Comment by Eszter Pásztor/Pásztor Eszter on 2010. február 21. 10:57

SZia Névtelen,
basszus, csak 1 embernél vágta ki a biztosítékot az a félmondat? Fenébe, pedig többre számítottam. :(
Tisztelem a véleményedet, de nem értek egyet vele, arra kérlek, hogy legközelebb, hűen a blog szellemiségéhez (lásd baloldalt), légy kedves, névvel lásd el a posztod. :) Köszönöm.
Legyen szép vasárnapod,
Eszter

Zee Zee on 2010. február 21. 13:29

szia eszter, én is írtam erről az interjúról egy előbbi beírásomban, örülök, h meghallgattad, nem tudom, h egyébként is hallgattad-e csütörtök reggel vagy láttad a kommentem és utána hallgattad vissza neten. kb. fél órás, aki nem hallgatta meg még meg (sztem a Bumeráng honlapján fellelhető még), tegye meg. nekem összességében nagyon tetszett az interjú, mert sok volt benne a humor. tény, h nem az identitásos kérdés volt a legértelmesebb.

Comment by Eszter Pásztor/Pásztor Eszter on 2010. február 21. 13:40

Zita: nem hallgattam, azt az adót elvből nem hallgatom, most a Gene Simmons interjút viszont meghallgattam. Zsolt kérdezte is (nagy Kiss fan), hogy elmegyek-e vele a koncertre, mire mondtam neki, hogy ha kifizeti a jegyem, akkor megyek. :)) Kissé megsértődött ezen, mire mondtam neki, hogy ő ugyanezt mondta nekem a Madonna koncertre, erre leesett neki, hogy valóban, felesleges megsértődnie. :)))

Zee Zee on 2010. február 21. 14:46

jól tudsz érvelni :) én a Kiss-nek talán 1 vagy 2 számát ismerem, nem is vagyok fan. kíváncsi voltam, miket kérdeznek tőle, miket válaszol és mennyire tud magyarul, ill. mennyire érthetően beszél angolul, szóval ezek miatt érdekelt az interjú. :)

Gábor on 2010. február 21. 20:12

Szia Eszter.
"...csak 1 embernél vágta ki a biztosítékot az a félmondat..."
Ezek szerint nem olvasunk túl sokan:) Csak viccelek, bocs ha kicsit negatív voltam, elhatárolódom.
Itt megkérdezhetem miért nem hallgatod azt az adót? Mi az elv?:)

Comment by Eszter Pásztor/Pásztor Eszter on 2010. február 22. 14:19

Gábor: hát határolódj is el. :)))
Az elv a következő: nem hallgatok olyan rádiót, amely tisztességtelen eszközökkel orozta el a piacot. A bumeráng a kedvenc műsorom volt, de nem hallgatom, mert egyik pillanatban még kénköves ménkűt kiáltanak az új rádióra, a másik pillanatban meg már ott dolgoznak. Értem én, kenyérféltés stb, de nem hallgatom, mert nem ugyanaz, hiányzik ezekből az emberekből az integrity. És így már megkopott a fényük.

Bence on 2010. február 22. 16:28

Eszter:Nézhetjük más szemszögből az egészet ha ez nem történik meg(a 2. vil háb.) akkor mondjuk nem vándorolnak ki a szülei és ő ma nem is biztos hogy lenne vagy ha létezne is akkor sem lenne benne a kiss-ben.De szerintem ugyanúgy amerikát (mármint a kontinenst vagy magát a USA-t is )lehetne szídni az elkövetett tetteiért csak amerikában nem(csak) a területért folyt a harc és amerika nem is szállt volna be a 2. vil háborúba ha az akkori bankárok(akkor is Rockefellerek és Warburgok és még sokan mások) nem akartak volna a fegyvergyártásból meggazdagodni és Pearl Harbor sem a japánok miatt volt mert nem váratlanul támadtak mert az ausztrálok már hetekkel ezelőtt figyelmeztették az amcsikat hogy mire készülnek a japók de nem érdekelte őket mert valamilyen ürügyet kellett találni hogy beléphessenek a háborúba ahogyan a mostani iraki háború is csak erről szól és annyira látszik hogy a "Bush bagázs" tervelte ki az egészet és 2001. 09. 11 után nem lehetett mást hallani a tv-ben csak "terrorism","terrorist" és nem csoda hogy megnőtt azoknak a száma akik irakba akartak menni mert meg akarták bosszulni amit 3000 emberrel tettek "a terroristák" van erről egy dokumentum film az a neve hogy Zeitgeist és kb a 4. résztől a szept 11-el foglalkozik és a bankárok jelenlétéről hogy miképpen keserítették/tík amerika életét a mai napig.Szerintem is vannak hibái európának és néha le "szarozom"(mármint európát) de ugyanúgy minden kontinensnek van hátránya és előnye.
Nem olyan hangvitelűnek szánom a levelet hogy "fel vagyok háborodva:D" emiatt csak nem vagyok teljesen egy véleményen veled ebben a cikkben de hát emberek vagyunk (vagy mifélék:D) és ez tesz minket változatossá hogy nem mindenben értünk egyet:-)

Comment by Eszter Pásztor/Pásztor Eszter on 2010. február 22. 21:19

Bence:
:)))
Azt azért nem árt tudni, hogy a bankok, akik az USA-t dróton rángatják/rángatták, nem feltétlenül amerikai tulajdonban vannak... Ezzel persze nem mentem fel az USA-t, de pl. senki sem tudja, hogy a Fed (Federal Reserve Bank), amit itthon előszeretettel az amerikai jegybanknak hívnak, nos, az magántulajdon és állítólag külföldi (nem amerikai) tulajdonosai is vannak. A világ leggazdagabb emberei. Állítólag.

Bence on 2010. február 23. 14:14

Eszter:a FED az ami kibocsátja a jegybankokat?
Mert az is úgy van hogy minden egyes kibocsájtott amerikai dollárt még 1 dollár kamattal terhel vagyis eladósítják az államot és az állam megint gyártat a Fed-el pénzt hogy az előző adósságát kifizesse és azt amit gyártat ugye szintén kamat terheli tehát "örök körforgásban" van az egész mindig is ki lesznek szolgáltatva a FED-nek(mármint az állam)

Megjegyzés küldése