Mit tanultam Nánási Páltól?



Hallottad már azt a mondást, hogy ha úgy érzed, kezdesz az igazolványképedre hasonlítani, itt az ideje a változásnak?

Az év elején úgy döntöttem, hogy itt az idő megváltoztatni a honlapjaimon lévő fotókat. Az akkreditációs honlapon a fotón ugyan jól néztem ki, de az már egy több, mint 15 éves fotó. A blogon pedig egy 5 éves, telefonos fotó volt. Egyik sem az igazi.

Ismered a mondást? Go big or go home. Azaz lőjj nagyra, vagy menj haza. Nem kispályáztam, mentem a legjobbhoz. Nánási Pálhoz. Becserkésztem a producerét és hosszas előkészületek után egy teljes napot rászántam a fotózásra. Maga a fotózás délután 2-től 7-ig tartott, több imidzset fotóztunk.


Pali és a stábja igazi profi. Pali hihetetlenül pozitív ember. Élvezi a munkáját, ez látható volt minden percben. Öröm profikkal együtt dolgozni. Egyáltalán nem fáradtam el az öt órán át tartó pózolásban. Sőt, nagyon élveztem. Nem véletlenül hívtak az amerikaiak Energetic Eszternek. :-)


Pár kép a kedvenceim közül:






És mit tanultam Nánási Páltól?
Vállald önmagad!


A felnőttképzésben hatalmas hullámok vannak. Bármi is történik körülötted, őrizd meg magadban azt, amit a legfontosabbnak tartasz. Igen, az új felnőttképzési rendszer szigorúbb. Igen, hatalmas a bizonytalanság. Bízz önmagadban! Légy önmagad! Vállald magad!
Minden más ebből jön. Igen, a felnőttképzésben is.:-)


Sok tanfolyamot kívánok Neked,



Pásztor Eszter
Független Felnőttképzési Szakértő 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Oklevél, vagy tanúsítvány?

Ingyenes felnőttképzési szerződés minta engedélyezett képzésekhez

Mi a tanfolyamaid igazi értéke?